WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Arena Pass: Goblińskie zaplecze na zdjęciach i zapowiedź nowego artykułu

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Arena Pass: Goblińskie zaplecze na zdjęciach i zapowiedź nowego artykułu

  Kumbol:
http://www.wowcenter.pl/Files/community_challenge_logo.pngPrzygotowania, przygotowania, przygotowania! Prawidłowe ubranie, wyenchantowanie i wygemowanie postaci na Arena Pass to sprawa wielkiej wagi, jeśli faktycznie chce się cokolwiek ugrać. Z pomocą wszystkim graczom przychodzą uradowane gobliny, które oferują absolutnie wszystko, co niezbędne jest do pełnego wyposażenia postaci. Co więcej, wszelkie zestawy, gemy, enchanty, bronie etc. dostępne są tu za friko i bez żadnych ograniczeń. Dzięki temu wszyscy uczestnicy Arena Pass grają z jednakowym poziomem ekwipunku, więc o zwycięstwie decydują tutaj jedynie czyste umiejętności.

Prezentujemy małą galerię screenshotów z serwera Arena Pass, w której przedstawiamy poziom goblińskiego wsparcia:





http://www.wowcenter.pl/Images/Other/fancydivider.gif

W związku z trwającym Community Challenge publikujemy krótką zapowiedź nowego artykułu traktującego o Arenach, który już wkrótce zasili zasoby naszej Biblioteki.

Nie wszystkie walki toczą się o szlachetne sprawy albo wyższe dobra; niektóre ciężko wywalczone zwycięstwa są zdobywane w imię sportu. W Azeroth i Outland możesz walczyć, aby chronić słabych, pomścić sojusznika, lub zdobywać jakieś honorowe cele. Ale na arenach walczysz tylko dla jednej rzeczy: glorii. Jak się zachowasz, kiedy otworzą się przed Tobą bramy areny?


The Circle of Blood

Ogrza arena Blade’s Edge Mountains w Outland jest znana jako The Circle of Blood. Pierwsze spojrzenie na tę arenę przywołuje wizję ciężkich i niezliczonych, intensywnych bitew – i konsekwencji, jakie przedstawia system aren.

http://www.wowcenter.pl/Files/comm_chall_2_ss1.jpg


Przegląd

Przyjrzyjmy się bliżej budowie tej mapy.

  • Boks

    To miejsce, gdzie Ty i Twoja drużyna przygotowujecie się do meczu. Aby uczynić życie nieco łatwiejszym, wszystkie czary i umiejętności w boksie nic nie kosztują, a do tego masz minutę czasu przed rozpoczęciem walki – więcej niż potrzeba, aby zaaplikować wszystkie potrzebne buffy i przygotować wszelkie makra ze zbędnym gadaniem i emotkami. Masz emotki, aby uczcić swoje zwycięstwo, prawda?


  • Rampy

    Gdy opuścisz boks, zobaczysz rampę na wprost Ciebie, biegnącą po lewej ścianie. Te rampy zaprowadzą Cię na most, jedną ze strategicznych pozycji w Circle of Blood.





  • Most

    Ten most dzieli Circle of Blood na połowę – Twojej i przeciwnej drużyny. Będziesz miał stąd bardzo dobry widok na całą arenę, a jest on także jedynym sposobem na dostanie się na kolumny.




  • Kolumny

    Jeden dobrze wymierzony skok umiejscowi Cię na szczycie jednej z tych kolumn, znajdujących się po obu stronach mostu. Jeśli jesteś klasą dystansową, to powinieneś rozważyć skok na jedną z nich. Pomagają one utrzymywać wrogów na dystans i są również świetnym miejscem do prowadzenia ataku.



  • Rynsztoki

    Jeśli pójdziesz w prawo zaraz po opuszczeniu boksu, zobaczysz jeden z trzech rynsztoków Circle of Blood. Gracze zazwyczaj idą na most po rozpoczęciu meczu, więc jeśli nie chcesz nawiązać kontaktu z wrogiem, to rynsztoki znajdujące się na obu stronach, a także pod mostem, to miejsca, gdzie chcesz się znaleźć.

Rozgrywka

http://www.wowcenter.pl/Files/comm_chall_2_ss7.jpgWraz z otwarciem się bram, Twoja drużyna będzie musiała podjąć decyzję: iść na lewą rampę, prawą, lub na środek. Zajęcie rampy w pobliżu Twojego boksu zaowocuje wczesnym dostępem do mostu, jak i świetnym widokiem na to, co szykuje drużyna przeciwna. Oczywiście to również oznacza, że jeśli pobiegniecie na drugą stronę rampy zamiast na swoją, to Was zauważą.

Rzeczy z pewnością staną się trochę chaotyczne wraz z Waszym pojawieniem się na rampach. Klasy dystansowe, takie jak hunter albo mag, często próbują dostać się do względnie bezpiecznego miejsca na jednej z kolumn, albo utrzymać się na swoich rampach, podczas gdy klasy walczące w zwarciu, takie jak warrior albo rogue, starają się jak najskuteczniej skrócić dystans. Zazwyczaj na moście odbywa się większa ilość walk, ponieważ kontrolowanie tej strefy to praktycznie kontrolowanie całej areny.

Jeśli walka jest zbyt gwałtowna i Twój pasek HP spada na drastycznie niski poziom, możesz spróbować zeskoczyć z mostu i użyć kolumn do złamania pola widzenia każdej postaci, która Cię ściga. Jeśli widzisz, że Twoja drużyna traci most, możesz zawsze zeskoczyć na ziemię i próbować wykonać rozkaz odwrotu.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz