WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Patch 4.1: Dungeon Finder: Call to Arms

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Patch 4.1: Dungeon Finder: Call to Arms

  Kumbol:
Cytat z: Blizzard (źródło)
http://www.wowcenter.pl/Files/cata-logo-m.pngW patchu 4.1 wprowadzimy Dungeon Finder: Call to Arms (Wezwanie pod broń), nowy system mający na celu skrócenie czasu oczekiwania na grupę. Call to Arms automatycznie wykryje rolę, która obecnie jest najmniej reprezentowana w kolejce i zaoferuje spełniającym ją graczom dodatkowe nagrody za ukończenie losowej instancji Heroic na 85 poziomie.

Za każdym razem, kiedy kolejka w Dungeon Finderze jest dłuższa niż kilka minut w przypadku instancji Heroic na 85 poziom, uaktywnia się system Call to Arms i określa rolę, która jest najrzadziej reprezentowana. Jeśli jest to np. rola tanków, w interfejsie Dungeon Findera pojawi się ikona „Call to Arms: Tanks”. Będzie ona również wyświetlona w okienku, kiedy jesteś proszony o wejście do instancji. Niezależnie od swojej roli, zawsze będziesz w stanie zobaczyć, która rola ma obecnie status Call to Arms, jeśli którakolwiek.

Call to Arms ma na celu skrócenie czasu oczekiwania na instancję poprzez oferowanie dodatkowych nagród dla tych, którzy zapiszą się w roli najmniej w danej chwili reprezentowanej. Aby być upoważnionym do odbioru dodatkowych nagród, należy zapisać się samemu na losową instancję Heroic na 85-poziom w roli oznaczonej w danej chwili jako Call to Arms, a następnie ukończyć instancję poprzez zabicie ostatniego bossa. Za każdym razem, kiedy kryteria te zostaną spełnione (nie ma dziennych ograniczeń), gracz otrzyma torbę z fantami, w której odnajdzie nieco złota, szansę na rzadki gem, szansę na flask/eliksir (odpowiedni do swego speca), sporą szansę na mini-peta (włączając w to pety powiązanie z przeciwną frakcją), a także niewielką szansę na wierzchowca. Pety, które zaoferuje system, pochodzą z różnych miejsc. Dostępne do zdobycia będą np. Razzashi Hatchling, Cockatiel czy Tiny Sporebat. Możliwe do zdobycia wierzchowce to zaś tylko konkretne, rzadkie okazy dostępne poprzez instancje (nie rajdy), np. Reins of the Raven Lord z Sethekk Halls, Swift White Hawkstrider z Magister’s Terrace oraz Deathcharger’s Reins ze Stratholme.

System ten ma na celu rozwiązanie problemu niedopuszczalnie długich czasów oczekiwania, na które skazani są gracze w roli DPS na poziomie maksymalnym. Te długie kolejki są oczywiście spowodowane zwyczajnym brakiem odpowiedniej ilości tanków, a także do pewnego stopnia healerów. Nie sądzimy, by w rolach tanka i healera tkwił jakiś problem, który powoduje rozbieżności w liczbie zainteresowanych grą, poza faktem, że spełnianie tych ról to większa odpowiedzialność. Gracze, co zrozumiałe, wolą brać na siebie odpowiedzialność w bardziej zorganizowanych sytuacjach, niż te aranżowane przez Dungeon Finder, ale może uda nam się ich nieco przekupić. Podczas gdy ten system daje tankom i healerów coś dodatkowego, zachęta jest stosowana po to, by wspomóc DPSów w znajdowaniu większej ilości instancji i lepszego ekwipunku, aby mogli kontynuować swój progres.

Złoto, gemy, flaski i eliksiry są w porządku zachętami, ale wiedzieliśmy, że potrzebujemy czegoś bardziej znaczącego. Przez chwilę rozważaliśmy Valor Points i epickie przedmioty, ale zdecydowaliśmy, że to niezbyt pomogłoby progresować DPSom i ostatecznie nie zatrzymało na długo tanków i healerów. Zostaliśmy więc przy petach oraz unikalnych dla instancji wierzchowcach. Są one bowiem przedmiotami kosmetycznymi i osiągnięciem samym w sobie, i gracze sami na nie polują, czemu więc tego nie zmienić i zaoferować im szansę na zdobycie któregoś z tych nieuchwytnych petów czy wierzchowców w sposób, który stanowiłby też pomoc dla innych graczy? Nawet jeśli nie zdobędą peta lub wierzchowca, albo wypadnie ten, którego już mają, to złoto i inne fanty wciąż stanowią wystarczającą nagrodę, wobec czego wysiłek nie pójdzie na marne.

Uważamy, że będzie to dość mocna zachęta do zapisywania się do kolejki tanków i healerów. Danie graczom na maksymalnym poziomie kolejnego sposobu na zdobycie pożądanego przez nich wierzchowca lub peta, a przede wszystkim skrócenie czasów oczekiwania dla roli DPS to główne cele tej nowości. W przypadku wielu niskopoziomowych instancji nie jest niczym niezwykłym, że rola DPS jest najmniej reprezentowana, więc jeśli ten nowy system sprawdzi się i będziemy zadowoleni z rezultatów, możemy rozważyć zaaplikowanie tego samego mechanizmu do instancji niskopoziomowych.


Aktualizacja:
Śledziliśmy dyskusję i czytaliśmy Wasze opinie na temat systemu Call to Arms i doceniamy Wasz wkład w tej kwestii. Chcielibyśmy podzielić się z Wami kilkoma szczegółami, które uzupełniają oryginalne ogłoszenie:

Dodatkowa nagroda za ukończenie instancji w ramach Dungeon Finder Call to Arms (zwana Satchel of Exotic Mysteries) będzie Bind on Account; możliwa do dowolnego przenoszenia między postaciami w ramach jednego konta.

W ogłoszenie wdarł się błąd tyczący się flasków i eliksirów, które miały być ustalane na podstawie posiadanego speca. Tak w rzeczywistości nie jest. Jeśli ktoś w Satchel of Exotic Mysteries odnajdzie eliksir lub flask, jego specyfika będzie ustalona losowo. Ma to zapewnić dostęp do szerokiej gamy flasków i eliksirów dla wszystkich postaci.

Chcemy także wyjaśnić, że wierzchowce, które będzie można znaleźć w Satchel of Exotic Mysteries mają taką samą szansę na wystąpienie, jak w przypadku zabicia bossa, który normalnie wyrzuca je w konkretnej instancji.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz